17 okt. 2012

Zoya - Skylar.

När jag väntade på min order ifrån mbeautylounge gick jag tillbaka och tittade min orderbekräftelse för att påminna mig om vad det var jag hade beställt egentligen. Det får jag alltid göra, jag brukar aldrig komma ihåg alla. När jag då kollade upp swatchar på lacken jag beställt undrade jag lite vad sjutton jag skulle ha Zoyas Skylar för. Men när jag hade det på naglarna fattade jag.

Det här är fint. Det är inte höstigt för fem öre, men till våren kommer det vara ljuvligt. Det är ljust pastellblått med smått men ändå lite grövre silverskimmer. Finfinfint. Jag har inte så mycket mer att säga om det.

Zoyas formula, klanderfri som vanligt. Jag tror det var två lager 




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jag med, jag är glad att jag köpte den!

      Radera
  2. Fina bilder! Det ser verkligen snyggt ut på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den kändes bra även om jag faktiskt bara hade den på för att swatcha. Den är inte riktigt något jag är på humör för just nu. Nu ska det vara mörkt!

      Radera
  3. Jag förstår också varför du behövde det, det ser superfint ut på dina naglar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En glad överraskning, verkligen! :)

      Radera